ttg aku??

name aku syaznin...manusia2 laen pngil aku aneng jew...hehe...aku duk kt trg...aku join blog ni sbb aku duk bace n tilik blog2 manusia laen..ape slhnyer aku memblogkan yang aku plak kan...hehe8....ttg aku yg len..nt arr aku bgtau coz aku baru lg kan.....haha..k daaaaaaaaaaaaaaa...

Jun 28, 2009

Hari kokurikulam>23jun09

hari kokurikulam ni byk aktiviti yg ade,mcm persatuan aku iaitu geogarafi adekan pameran..gambar kat atas tu adalah contoh tebing sungai yg terhakis..hehe...ni hasil tangan ahli persatuan geografi kami..pandai x kami buat??..hehe

gerai-gerai mkn pun ade dibuat time ni...syok btol habiskan duit time tuh..huhu..n ade jgk aktiviti permainan....
lg2 gambar>>

ni bentuk muka gunung brapi...

ni lah ahli persatuan georgafi yg laen tp ade lg yg xmasuk lam gmbr tu...

No comments:

Post a Comment